Latvijas veselības tūrisma klasteris (LVTK) ir izstrādājis kvalitātes standartu novērtēšanas sistēmu, kura ietver 3 līmeņus – BASIC, ADVANCED un SUPERIOR. Ar galveno mērķi sniegt ikvienam klientam pašu labāko pakalpojumu. Lai uzlabotu sniegto pakalpojumu kvalitāti ir svarīgi saprast, kādi uzlabojumi ir nepieciešami, tāpēc kvalitātes standartu novērtēšanā un turpmāku pasākumu ieviešanā kvalitātes paaugstināšanai tiek iesaistīti ārstniecības iestāžu pacienti, personāls un pārstāvji no LVTK.
Kvalitātes standartu novērtēšanas sistēmas mērķis ir izcelt tos uzņēmumus, kuri ir ieviesuši nepieciešamās prasības, dot padomus un atbalstu nepieciešamo uzlabojumu veikšanai, kā arī mācīties no labajiem piemēriem – nodot labās prakses tālāk citām Latvijas ārstniecības iestādēm un veselības tūrisma uzņēmumiem. Tā paaugstinot kvalitātes standartu Latvijas medicīnas industrijas sniegtajiem medicīniskajiem pakalpojumu un viesmīlībai kopumā.
Par sertificēšanas procesu
Sertificēšanai LVTK biedri var pieteikties izvēloties vienu no 3 līmeņiem, atbilstoši savām iespējām. Lai iegūtu jebkuru no līmeņiem, uzņēmumam ir jāveic LVTK izstrādāta ambulatoro/ stacionāro pacientu vai Spa centru klientu anketēšana, jāaizpilda pieteikuma forma un jāuzrāda nepieciešamā dokumentācija klātienes pārbaudēs. Klātienes pārbaudēs tiek vērtēta Kvalitātes un drošības sistēma, kvalitātes un drošības sistēma saistībā ar pacientiem / klientiem, Prasības uzņēmuma vadībai (saistībā ar personālu), Prasības uzņēmuma vadībai (saistībā ar pacientiem / klientiem) Kvalitātes prasības uzņēmumā, Apkalpojošā personāla prasības. Pēc pārbaudes LVTK pārstāvji izvērtē medicīnas iestādes atbilstību sertifikācijas prasībām. Sertifikāts tiek piešķirts uz 2 gadiem. Pēc diviem gadiem tiek vērtēti šīs ārstniecības iestādes darbība šajos 2 gados, attīstība, pēctecība dažādu pasākumu īstenošanā un pacientu anketu analīze, dinamika ar iepriekšējiem gadiem, kā arī personāla apmierinātības monitorings un veiktie uzlabojumi, kā arī īstenoti citi ar kvalitāti saistīti pasākumi.
Kvalitātes standartu novērtēšanas sistēma, tās līmeņu skaidrojums
Līmenis BASIC apliecina, ka medicīnas iestāde atbilst visām pamatprasībām darbam ar vietējiem un ārzemju pacientiem. Klīnikas kas ieguvušas līmeni ADVANCE, pievērš īpašu uzmanību sniegto pakalpojumu kvalitātei. Un līmeni SUPERIOR ieguvušās ārstniecības iestādes atbilst augstākā līmeņa kvalitātes standartu prasībām, pievēršot īpašu uzmanību medicīnas tūrismam. Katrs no līmeņiem paredz arī lielāku šo ārstniecības iestāžu iesaisti dažādos LVTK mārketinga pasākumos ārvalstīs, kā arī paredz virkni atbalsta pasākumu no LVTK puses savā uzņēmuma turpmākā attīstībā.
Klīnikas, kuras saņēmušas kādu no sertifikātiem, jūs varat atpazīt pēc attiecīgās kvalitātes standartu novērtēšanas sistēmas emblēmas klīnikas profilā. Līdz šim novērtējumu saņēmušās klīnikas un to derīguma termiņi:
SIA “Klīnika EGV” – SUPERIOR kvalitātes līmeņa sertifikāts no 2022. gada 14. marta, derīgs līdz 2024. gada 14. martam.
SIA “Plastikas ķirurģijas klīnika” – ADVANCED kvalitātes līmeņa sertifikāts no 2022. gada 14. marta, derīgs līdz 2024. gada 14. martam.
SIA “Klīnika Dzintari” – BASIC kvalitātes līmeņa sertifikāts no 2022. gada 14. marta, derīgs līdz 2024. gada 14. martam.
SIA “Latvijas Amerikas acu centrs” – SUPERIOR kvalitātes līmeņa sertifikāts no 2022. gada 4. aprīļa, derīgs līdz 2024. gada 4. aprīlim.
SIA “SRC Sigulda” – SUPERIOR kvalitātes līmeņa sertifikāts no 2022. gada 24. aprīļa, derīgs līdz 2024. gada 24. aprīlim.
Šī tīmekļa vietne izmanto sīkdatnes – nelielas teksta datnes, kuras tiek saglabātas jūsu datorā vai mobilajā ierīcē, kad jūs atverat vietni. Uzzini vairāk!